1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F102/416/2799,10586/extras/activities/metaselida_pappous_giagia/en_11_papous_giagia.pdf   (Μπορείτε να διαβάσετε κείμενα αφιερωμένα στον παππού και τη γιαγιά)

[πηγή: Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων – Ειδική Γραμματεία Παιδείας Ομογενών & Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης]

 

http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2013/09/35.html (Μπορείτε να βρείτε ζωγραφιές και χειροτεχνίες)

http://www.kindykids.gr/ (Πηγή πλφ)

 

Τα πρώτα βήματα Γ.Ιακωβίδης

Τα πρώτα βήματα Γ.Ιακωβίδης

Η αγαπημένη γιαγιά Γ.Ιακωβίδης

Η αγαπημένη γιαγιά Γ.Ιακωβίδης

Κουκου Ν.Γύζης

Κουκου Ν.Γύζης

Ο αγαπημένος παππούς Γ.Ιακωβίδης

Ο αγαπημένος παππούς Γ.Ιακωβίδης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ

Στην καρέκλα την παλιά

με τα κάτασπρα μαλλιά

ο παππούλης μας κοιμάται

μη μιλάτε, μη μιλάτε.

Μουρμουρίζει σιγανά

μες στον ύπνο και γελά

μη μιλάτε και ξυπνήσει

γιατί τ’ όνειρο θα σβήσει.

Κι είναι τ’ όνειρο γλυκό

κι είναι τόσο μαγικό

ο παππούς βλέπει λιγάκι

πως ξανάγινε παιδάκι.

 

Στη γιαγιά μου με αγάπη

Μεγάλωσα στα χέρια σου

στην αγκαλιά σου τη ζεστή

γιαγιάκα μου δε σε ξεχνώ

σε αγαπώ πολύ.

Με δίδαξες, μου έμαθες

να λέω τις αλήθειες

να σκέφτομαι, να αγαπώ

να έχω καλές συνήθειες.

Γιαγιάκα μου η αγάπη σου

μου έμαθε πολλά

γι’ αυτό κι εγώ σου στέλνω

πολλά γλυκά φιλιά.

Σχολιάστε

